• 28-12-2023, 23:55:27
    #10
    Uzun zaman oldu hasta olmayalı valla eşimde de birşey yok
  • 29-12-2023, 08:02:02
    #11
    Ya boğazım tahriş oldu ya da hasta olduk (
    Hafif bı şişlik var umarım böyle atlatırız. Fazla toplu taşıma kullananan biri olarak yakalanmamam çok şans olayı idi.
  • 29-12-2023, 08:20:11
    #12
    Saçma sapan hastalıklar çıkmaya başladı.. eskiden grip olurduk boğazımız ağrır 2 gün dinlenir geçerdi. şimdi grip olduk diyoruz, başımız ağrıyor,boğazımız ağrıyor,midemiz ağrıyor.. anasını ağlattılar dünyanın..
  • 29-12-2023, 09:16:01
    #13
    Bol bol meyve tüketiniz. Her çeşit.
    Kendim gün içinde büyük bardak ile devamlı limonlu çay içerim yaz kış faydası olduğunu düşünüyorum.
    Daha önce ağustos ayında bile grip olan ben limonlu çaya başladıktan sonra kışın bile grip olmuyorum ve bol meyve tüketiyorum.
    Sağlık yoksa hiç bir şey yok demektir.