Saçma sapan hastalıklar çıkmaya başladı.. eskiden grip olurduk boğazımız ağrır 2 gün dinlenir geçerdi. şimdi grip olduk diyoruz, başımız ağrıyor,boğazımız ağrıyor,midemiz ağrıyor.. anasını ağlattılar dünyanın..