Çok güzel laflarım olduğunu belirtmek isterim, lakin forumda bir takım kelimeler maalesef ban sebebi olabiliyor.
4 ocakta süresi dolacak alan adını transfer etmem gerekiyor. Çoğu frimada 1-2 $ a yenilebilen .com.tr ye 370 TL civarı ücret istiyorlar.
Transfer kodu almaya çalıştığımda, mail onayı istiyor. Onay kodunu yazdıktan sonra sayfa refresh olup yine aynı yere geliyor ve sınırsız döngüye giriyor.
Zaten transfer etme diye de 40 takla atmışlar yok işlemler 10 gün sürer yenilemeniz gerek vs. vs. Zaten transfer kodu vermiyorsunuz ki neyine bu kadar 40 takla atmışlar acaba : d
Ban yememek için kendimi güçlükle tutuyorum.
Ne yapmam gerekiyor, fikir önerecek olan var mı? Yoksa sabahı bekleyip 20 dakika bekletildikten sonra zar zor bağlanan müşteri hizmetlerini mi aramalıyım?
Türk Ticaret Sorunsalı/Komedisi :d
14
●394
- 28-12-2023, 22:47:52Türkticaret hep böyle, pahalı, destek sistemi adamı oyalayıp duruyor, panelden işlem yapmak 1998'de hissettiriyor.
Yenileme ücretini gözden çıkarıp yeniledikten sonra aktarabilirsiniz en iyi ihtimalle, öteki türlü düşmesine izin verecek şekilde hareket edebilirler, normalde transfer dediğin 2 günde olur max. - 28-12-2023, 22:48:15NİC.TR Alan adları sandığınızın aksine o kadar kolay transfer olmuyor olmayan bir şey söylememişler ayrıca com.tr alan adlarında transfer kodu yok çünkü transfer yok sadece ödeme vs. yetkilisini değişebiliyorsun kastınız o ise de onunda öyle çabuk olmadığını söyleyebilirim ama 10 gün de sürmez yüksek ihtimal 3 veya 4 gün sürer.lorxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-12-2023, 22:49:59Daha önce transfer ettim hocam olmasa gerek duymam. Sadece bu domaine değil diğer domainlerime de aynısı oluyor. Karşıma herhangi bir uyarı çıkmadan direk aynı yere geri atıyor. Tecrübe sahibi olmadığım mevzularda bu tarz konu açmam zaten.Srylius adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-12-2023, 22:51:36Yok o sistemsel bir arıza veya kasten yapılmıştır ben ona istinaden zaten bir şey söylemedim onu bilemem ama genel olarak .tr alan adlarındaki işlemler hep onaya tabi işliyor gerçi son tübitaka geçtikten sonra artık öyle değil artık ama yine de olabilir ne desem bilemedim 374 ₺ 10 yıllık kayıt etseniz o kadar ödersiniz heralde aşağı yukarı.lorxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-12-2023, 22:53:26İşin kötü yanı domain müşterime ait. Yine arada kalacak olan, mağdur olacak olan ben olacağım. Müşteriden ücreti de transfer ücretlerini baz alarak talep ettim. Şimdi adama şak diye 370 olmuş 300 daha gönder desem benimle paspas mı geçiyorsun demez mi haklı olarak?berkaydemirel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-12-2023, 22:55:13Maalesef öyle hocam :/ Yeni belgesiz sisteme geçtikten sonra aynı .com transfer eder gibi transfer edebiliyoruz artık. Neyse sağlık olsun ucuz etin yahnisini neden yemememiz gerektiğini öğrenmiş oldukSrylius adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-12-2023, 22:55:15O yüzden iyi araştırmak, tek bir firmaya sadık kalmak, o firmanın da olabilecek tüm sorunlarını bilmek gerekiyor web işlerinde maalesef. Geçmiş olsun diyelim, umarım çözerler sorununuzu.lorxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle