lorxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşin kötü yanı domain müşterime ait. Yine arada kalacak olan, mağdur olacak olan ben olacağım. Müşteriden ücreti de transfer ücretlerini baz alarak talep ettim. Şimdi adama şak diye 370 olmuş 300 daha gönder desem benimle paspas mı geçiyorsun demez mi haklı olarak?
O yüzden iyi araştırmak, tek bir firmaya sadık kalmak, o firmanın da olabilecek tüm sorunlarını bilmek gerekiyor web işlerinde maalesef. Geçmiş olsun diyelim, umarım çözerler sorununuzu.