berkaydemirel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkticaret hep böyle, pahalı, destek sistemi adamı oyalayıp duruyor, panelden işlem yapmak 1998'de hissettiriyor.

Yenileme ücretini gözden çıkarıp yeniledikten sonra aktarabilirsiniz en iyi ihtimalle, öteki türlü düşmesine izin verecek şekilde hareket edebilirler, normalde transfer dediğin 2 günde olur max.
İşin kötü yanı domain müşterime ait. Yine arada kalacak olan, mağdur olacak olan ben olacağım. Müşteriden ücreti de transfer ücretlerini baz alarak talep ettim. Şimdi adama şak diye 370 olmuş 300 daha gönder desem benimle paspas mı geçiyorsun demez mi haklı olarak?