neto adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ne Olacak Bu Üniversiteden Mezun Olan Gençlik?
39
●1.094
- 28-12-2023, 21:49:21m_kycn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleİkinizde çok iyi noktalara değindiniz haklısınız.emilysupplier adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-12-2023, 21:51:45şuan gelen stayjerler için İşe alım konusunda refrans olur musunuz Ahmet Bey dediklerinde kesinlikle fabrikadan içeri sokturmuyorum.
Diplomalı çöplere ihtiyaç yok açıkçası. İyilerde bize gelmeden kapılıyor sanırım. Bende gençlik bi aklını başını toplasın ondan sonrası kolay zaten.
Yazdıklarım ağır bir eleştiridir umarım bazı arkadaşlarımız gerçekten merak edip sektördeki birisi olarak bilgi alır - 28-12-2023, 21:54:11Coğrafya yazıldığını görünce gerisini okumadım tez zamanda okulu bırakın asla ve asla 4 yıllık bitirmeyin gidip 2 yıllık 3 4 üniversite okuyun bana dua edip atanacaksınız
Ben 4 yıllık fizik öğretmeni mezunuyum 2011 gerisini siz düşünün yökü mahkemeye verdim 4 yıllık lisansının silinmesi için
Ben 1. Sınıftayken 55 kişiden 43 kişi fizik bölümünü bıraktı ve 2 yıllık okudular onlar atandı hepsi de ben dahil 12 kişi zar zor fiziği bitirdik ve şuanda bakkallık yapıyorum
- 28-12-2023, 21:54:35Şunu da eklemek isterim, burada tek suçlu gençlik demiyorum. Nitekim ben de o gruptan birisiyim. Farklı ülkelerde insanların 1 birim efor göstererek ulaşabileceği başarıya biz 10 birim efor göstererek ulaşıyoruz (ulaşamadığımız zamanlar da oluyor) bu coğrafyada. Bunun bir çok farklı sebebi var ama forum bu tartışmayı yapmak için doğru yer değil. İşin sonunda bugünden zevk almak kadar geleceği de düşünüp ona göre karar vermek ve çalışmak lazım. Çünkü elimizden gelen başka bir şey yokYusufArda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


Edit: Coğrafya konusuna gelecek olursak, bölüme hakim değilim ama benim lise okuduğum dönemde öğrencilerin pek dikkate aldığı bir ders değildi. Akademisyenlik düşünmüyorsanız, akademi haricindeki kazanç olanaklarını iyi araştırın. Aksi halde sevdiğiniz işi yaparken kazanç elde edemeyebilirsiniz. Bu da zamanla psikolojik olarak yorulmanıza sebep olacaktır.
Hocam bu lisans sildirmenin olayı nedir? Üniversite diplomasından dolayı mı atanamıyorsunuz? Size ne gibi bir problem çıkartıyor? Yanlış anlamayın meraktan soruyorum.SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 28-12-2023, 22:04:02m_kycn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleemilysupplier adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üniversite Akedemiysenliği düşünüyorum. - 28-12-2023, 22:05:062 yıllık coğrafya bölümü mü okuyayım ?SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
