şuan gelen stayjerler için İşe alım konusunda refrans olur musunuz Ahmet Bey dediklerinde kesinlikle fabrikadan içeri sokturmuyorum.
Diplomalı çöplere ihtiyaç yok açıkçası. İyilerde bize gelmeden kapılıyor sanırım. Bende gençlik bi aklını başını toplasın ondan sonrası kolay zaten.
Yazdıklarım ağır bir eleştiridir umarım bazı arkadaşlarımız gerçekten merak edip sektördeki birisi olarak bilgi alır