Coğrafya yazıldığını görünce gerisini okumadım tez zamanda okulu bırakın asla ve asla 4 yıllık bitirmeyin gidip 2 yıllık 3 4 üniversite okuyun bana dua edip atanacaksınız
Ben 4 yıllık fizik öğretmeni mezunuyum 2011 gerisini siz düşünün yökü mahkemeye verdim 4 yıllık lisansının silinmesi için
Ben 1. Sınıftayken 55 kişiden 43 kişi fizik bölümünü bıraktı ve 2 yıllık okudular onlar atandı hepsi de ben dahil 12 kişi zar zor fiziği bitirdik ve şuanda bakkallık yapıyorum