YusufArda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İkinizde çok iyi noktalara değindiniz haklısınız.
Şunu da eklemek isterim, burada tek suçlu gençlik demiyorum. Nitekim ben de o gruptan birisiyim. Farklı ülkelerde insanların 1 birim efor göstererek ulaşabileceği başarıya biz 10 birim efor göstererek ulaşıyoruz (ulaşamadığımız zamanlar da oluyor) bu coğrafyada. Bunun bir çok farklı sebebi var ama forum bu tartışmayı yapmak için doğru yer değil. İşin sonunda bugünden zevk almak kadar geleceği de düşünüp ona göre karar vermek ve çalışmak lazım. Çünkü elimizden gelen başka bir şey yok

Edit: Coğrafya konusuna gelecek olursak, bölüme hakim değilim ama benim lise okuduğum dönemde öğrencilerin pek dikkate aldığı bir ders değildi. Akademisyenlik düşünmüyorsanız, akademi haricindeki kazanç olanaklarını iyi araştırın. Aksi halde sevdiğiniz işi yaparken kazanç elde edemeyebilirsiniz. Bu da zamanla psikolojik olarak yorulmanıza sebep olacaktır.

SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Coğrafya yazıldığını görünce gerisini okumadım tez zamanda okulu bırakın asla ve asla 4 yıllık bitirmeyin gidip 2 yıllık 3 4 üniversite okuyun bana dua edip atanacaksınız

Ben 4 yıllık fizik öğretmeni mezunuyum 2011 gerisini siz düşünün yökü mahkemeye verdim 4 yıllık lisansının silinmesi için

Ben 1. Sınıftayken 55 kişiden 43 kişi fizik bölümünü bıraktı ve 2 yıllık okudular onlar atandı hepsi de ben dahil 12 kişi zar zor fiziği bitirdik ve şuanda bakkallık yapıyorum
Hocam bu lisans sildirmenin olayı nedir? Üniversite diplomasından dolayı mı atanamıyorsunuz? Size ne gibi bir problem çıkartıyor? Yanlış anlamayın meraktan soruyorum.