• 27-12-2023, 01:45:51
    #19
    R10.NET'in Bence En İyisi
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hanenizi hayırlı olsun. Kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.
    Çok değerlenecek yakın zamanda. Hem iyi bir yatırım hemde doğru bir seçim olmuş.
    akafo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    11 den 14 pro max geçiş çok iyi olmuş. Güle güle kullanın.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun, iphone 11 artık güncel bir cihaz değil iyi yapmışsın hocam
    Whathey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun bugün açıklama geldi 120 günden 180 güne çıkıyormuş kayıtsız kullanım çift sim ile 1 sene kullanılabilecek


    Kaynak
    laaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun en mantıklısını yapmışsın
    UysaaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kayıtsız kullanım süresi 120 günden 180 güne çıkıyormuş. Böyle bir haber dolanıyor ortalıkta doğruluğu nedir tartışılır ancak olursa eğer çift simli bir telefon yılda 360 gün açık kalacak. Kayıt etmeye gerek kalmayacak.
    HazBusiness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun mantıklı bir hamle olmuş.
    tugay_10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kafa rahat kullanmak en temizi. Hayırlı olsun
    Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlısı olsun....
    drjacob adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı olsun
    erdenizonline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 11 Pro mu işlettim ama 3 sene boyunca benden başka kimse kullanamıyor mantıklı değil. Satmak istesem satamıyorum. Ki ben 6 binken kaydettirdim
    Canert90 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun, gülerek kullanın.
    OzeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun
    Alip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun hocam güzel günlerde kullanın
    DarthWorm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    inşallah bozulmaz yedek parçası sıkıntı replika
    herkese teşekkürler 🙏🏽 daha iyisi inş. sizin olsun arkadaşlar.

    120 günden 180 güne uzatılma konusunda hükümetin durduk yere böyle bi şey yapıp gelirini keseceğini sanmıyorum. Yurtiçinde kimseye telefon sattıramazlar o zaman. Sadece işletme ücreti değil, ötv kdv vergisinden de vazgeçmiş olur. Bu güne kadar hiç bir ana akım medyada vs görmedim bu haberi hep dandik sayfalar, siteler.

    Genede haber doğru da olsa kayıtsız cihazla 2 yıl sonra kayıtlı cihaz arasında bi fark olacaktır.
  • 28-12-2023, 17:48:15
    #20
    R10.NET'in Bence En İyisi
    Whathey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun bugün açıklama geldi 120 günden 180 güne çıkıyormuş kayıtsız kullanım çift sim ile 1 sene kullanılabilecek


    Kaynak
    UysaaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kayıtsız kullanım süresi 120 günden 180 güne çıkıyormuş. Böyle bir haber dolanıyor ortalıkta doğruluğu nedir tartışılır ancak olursa eğer çift simli bir telefon yılda 360 gün açık kalacak. Kayıt etmeye gerek kalmayacak.
    Bakan açıkladı. Dediğim gibi hükümet o kazancı öyle haybeye bırakmaz.

    Alıntı
    Bilindiği üzere yurt dışından alınan akıllı telefonlar Türkiye’de 120 gün süreyle kayıtsız olarak kullanılabiliyor. Bu süre dolmadan da gerekli IMEI kayıtları yapılması gerekiyor. Eğer Türkiye’de ikamet ediyorsanız geçtiğimiz günlerde açıklanan ve kayıt süresinin 120 günden 180 güne çıkacağını söyleyen yeni mevzuat değişikliği sizin için geçerli olmayacak. Yani, Rize’de yaşayan birisi Gürcistan’dan iPhone alacaksa yine 120 gün içinde IMEI kaydı yaptırmak zorunda.