orhansengun adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
akafo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Whathey adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
laaps adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
UysaaL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
HazBusiness adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
tugay_10 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Extralarge adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
drjacob adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
erdenizonline adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Canert90 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
OzeL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Alip adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
DarthWorm adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
120 günden 180 güne uzatılma konusunda hükümetin durduk yere böyle bi şey yapıp gelirini keseceğini sanmıyorum. Yurtiçinde kimseye telefon sattıramazlar o zaman. Sadece işletme ücreti değil, ötv kdv vergisinden de vazgeçmiş olur. Bu güne kadar hiç bir ana akım medyada vs görmedim bu haberi hep dandik sayfalar, siteler.
Genede haber doğru da olsa kayıtsız cihazla 2 yıl sonra kayıtlı cihaz arasında bi fark olacaktır.