Hanenizi hayırlı olsun. Kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.
Çok değerlenecek yakın zamanda. Hem iyi bir yatırım hemde doğru bir seçim olmuş.
11 den 14 pro max geçiş çok iyi olmuş. Güle güle kullanın.
Hayırlı olsun, iphone 11 artık güncel bir cihaz değil iyi yapmışsın hocam
Hayırlı olsun bugün açıklama geldi 120 günden 180 güne çıkıyormuş kayıtsız kullanım çift sim ile 1 sene kullanılabilecek
Kaynak
Hayırlı olsun en mantıklısını yapmışsın
Kayıtsız kullanım süresi 120 günden 180 güne çıkıyormuş. Böyle bir haber dolanıyor ortalıkta doğruluğu nedir tartışılır ancak olursa eğer çift simli bir telefon yılda 360 gün açık kalacak. Kayıt etmeye gerek kalmayacak.
Hayırlı olsun mantıklı bir hamle olmuş.
Kafa rahat kullanmak en temizi. Hayırlı olsun
Ben 11 Pro mu işlettim ama 3 sene boyunca benden başka kimse kullanamıyor

mantıklı değil. Satmak istesem satamıyorum. Ki ben 6 binken kaydettirdim
Hayırlı olsun, gülerek kullanın.
Hayırlı olsun hocam güzel günlerde kullanın
inşallah bozulmaz

yedek parçası sıkıntı replika
herkese teşekkürler 🙏🏽 daha iyisi inş. sizin olsun arkadaşlar.
120 günden 180 güne uzatılma konusunda hükümetin durduk yere böyle bi şey yapıp gelirini keseceğini sanmıyorum. Yurtiçinde kimseye telefon sattıramazlar o zaman. Sadece işletme ücreti değil, ötv kdv vergisinden de vazgeçmiş olur. Bu güne kadar hiç bir ana akım medyada vs görmedim bu haberi hep dandik sayfalar, siteler.
Genede haber doğru da olsa kayıtsız cihazla 2 yıl sonra kayıtlı cihaz arasında bi fark olacaktır.