orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hanenizi hayırlı olsun. Kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.
Çok değerlenecek yakın zamanda. Hem iyi bir yatırım hemde doğru bir seçim olmuş.
akafo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
11 den 14 pro max geçiş çok iyi olmuş. Güle güle kullanın.
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun, iphone 11 artık güncel bir cihaz değil iyi yapmışsın hocam
Whathey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun bugün açıklama geldi 120 günden 180 güne çıkıyormuş kayıtsız kullanım çift sim ile 1 sene kullanılabilecek


Kaynak
laaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun en mantıklısını yapmışsın
UysaaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kayıtsız kullanım süresi 120 günden 180 güne çıkıyormuş. Böyle bir haber dolanıyor ortalıkta doğruluğu nedir tartışılır ancak olursa eğer çift simli bir telefon yılda 360 gün açık kalacak. Kayıt etmeye gerek kalmayacak.
HazBusiness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun mantıklı bir hamle olmuş.
tugay_10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kafa rahat kullanmak en temizi. Hayırlı olsun
Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlısı olsun....
drjacob adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayırlı olsun
erdenizonline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben 11 Pro mu işlettim ama 3 sene boyunca benden başka kimse kullanamıyor mantıklı değil. Satmak istesem satamıyorum. Ki ben 6 binken kaydettirdim
Canert90 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun, gülerek kullanın.
OzeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun
Alip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun hocam güzel günlerde kullanın
DarthWorm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
inşallah bozulmaz yedek parçası sıkıntı replika
herkese teşekkürler 🙏🏽 daha iyisi inş. sizin olsun arkadaşlar.

120 günden 180 güne uzatılma konusunda hükümetin durduk yere böyle bi şey yapıp gelirini keseceğini sanmıyorum. Yurtiçinde kimseye telefon sattıramazlar o zaman. Sadece işletme ücreti değil, ötv kdv vergisinden de vazgeçmiş olur. Bu güne kadar hiç bir ana akım medyada vs görmedim bu haberi hep dandik sayfalar, siteler.

Genede haber doğru da olsa kayıtsız cihazla 2 yıl sonra kayıtlı cihaz arasında bi fark olacaktır.