Whathey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun bugün açıklama geldi 120 günden 180 güne çıkıyormuş kayıtsız kullanım çift sim ile 1 sene kullanılabilecek


Kaynak
UysaaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kayıtsız kullanım süresi 120 günden 180 güne çıkıyormuş. Böyle bir haber dolanıyor ortalıkta doğruluğu nedir tartışılır ancak olursa eğer çift simli bir telefon yılda 360 gün açık kalacak. Kayıt etmeye gerek kalmayacak.
Bakan açıkladı. Dediğim gibi hükümet o kazancı öyle haybeye bırakmaz.

Alıntı
Bilindiği üzere yurt dışından alınan akıllı telefonlar Türkiye’de 120 gün süreyle kayıtsız olarak kullanılabiliyor. Bu süre dolmadan da gerekli IMEI kayıtları yapılması gerekiyor. Eğer Türkiye’de ikamet ediyorsanız geçtiğimiz günlerde açıklanan ve kayıt süresinin 120 günden 180 güne çıkacağını söyleyen yeni mevzuat değişikliği sizin için geçerli olmayacak. Yani, Rize’de yaşayan birisi Gürcistan’dan iPhone alacaksa yine 120 gün içinde IMEI kaydı yaptırmak zorunda.