• 15-06-2009, 13:43:38
    #28
    Kuralsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurtulmanın yolunu anlatıyorum,
    Bizim evdede aynı sorun vardı,
    1- Eczaneye gidilir ve Bayer in "K-Othrine" adlı haşere ilacı alınır.(Küçük pembe bir kutu)
    2- Sulandırılarak (nasıl yapacağınızı eczacı abladan öğrenin) camsil (veya herhangi bir sprey kutusuna) doldurulur ve evin köşe bucak delik kuytu yerlerine sepilir.
    3- Ertesi gün bütün evden böcek cesetleri itina ile toplanır
    4- Evi kullanıyorsanız (ilaçladığınız gün evi terketmeniz önerilir) birkaç gün sonra yerleri silin ki ilaç gitsin.
    Not 1:İlaç tamamen kokusuz
    Not 2:Bizim evdeki böcükleri öldüreli 1 sene geçti hala ev böceksiz ve tertemiz.
    Kolay gelsin.
    Birazdan işlerimi hallederken haşere temizliği yapan firmalara gidip 50-60 kağıt bayılcaktım şimdi vazgeçtim gidip bundan alalım bari
  • 15-06-2009, 14:45:17
    #29
    Burda hamam böcüü yok.Eskiden biz güneydeyken çok olurdu.gayfe gayfe gezerdi sağda solda.Bi bakardım hamam böcüü hee gene mi sen der yoluma devam ederdim.öldürmek huyum değil.bazen kapta kacakta çıktığı da olurdu, işte o zaman külahları değişirdik.iğrençsin git seni gözüm görmesin derdim.zaten o da pek hızlı bi böcük, kaçar giderdi.Allah kolaylık versin.

    Bizim burda da örümcek çok.sanırsınız spiderman buranın evladı.her yer örüm örüm örümcek
  • 15-06-2009, 18:05:24
    #30
    Bu sene bunların uçanları moda , 2 tane öldürdüm dün gece..
  • 15-06-2009, 18:13:42
    #31
    Üyeliği durduruldu
    Bizim evede dadanmışlardı geceleri cirit atıyorlar ışığı yakınca depar atıp geldikleri yere giriyolardı.Tabletler var,evin her tarafına koyduk şükür artık yok,tabletleri öneririm.
  • 15-06-2009, 18:27:46
    #32
    Yumurtalarını falan bıraktıysa çıkar yine.İlaçlatmak lazım her yeri.
  • 15-06-2009, 21:30:13
    #33
    FFaruXX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yumurtalarını falan bıraktıysa çıkar yine.İlaçlatmak lazım her yeri.
    Evet öldürmiyceksinde ölünce yumurtasını bırakıyor ve oradan türüyorlar. Bugün halledemedim zaten sinir oldum.
  • 15-06-2009, 23:05:37
    #34
    Üyeliği durduruldu
    İlaçları , böcek kovarları monitörün yanına koymayı unutma
  • 15-06-2009, 23:54:29
    #35
    yeehee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlaçları , böcek kovarları monitörün yanına koymayı unutma
    Benim ışık 7/24 açık sorun olmuyo ki