Burda hamam böcüü yok.Eskiden biz güneydeyken çok olurdu.gayfe gayfe gezerdi sağda solda.Bi bakardım hamam böcüü hee gene mi sen der yoluma devam ederdim.öldürmek huyum değil.bazen kapta kacakta çıktığı da olurdu, işte o zaman külahları değişirdik.iğrençsin git seni gözüm görmesin derdim.zaten o da pek hızlı bi böcük, kaçar giderdi.Allah kolaylık versin.

Bizim burda da örümcek çok.sanırsınız spiderman buranın evladı.her yer örüm örüm örümcek