Yahu bende öyle bir tiksinme var ki gördüğüm an kaçıyorum çok fena. Geçen gün bir tanesini patlattım hala aklımdan çıkmıyor hatırladığımda yaşama hevesim kayboluyor.
Ben hayvanların alayını öldürürüm ama bu iyrenc şimdi tuvaletten lahım dan cıktınıgı bildiğimizden istem dışı tiksiniyoruz. Ayrıca kökü kurumaz onların evrim geçirmeyen en uzun yaşayan canlı terlikle öldürülesiye kadar hayvanlar ölünce bile ıyce temızlıycekmıssın yoksa yumurtasını bırakıyomuş.