• 14-06-2009, 05:08:49
    #10
    Bu gün bir tane hamamböcegini terlikte patlattım
  • 14-06-2009, 05:48:26
    #11
    Yahu bende öyle bir tiksinme var ki gördüğüm an kaçıyorum çok fena. Geçen gün bir tanesini patlattım hala aklımdan çıkmıyor hatırladığımda yaşama hevesim kayboluyor.
  • 14-06-2009, 07:05:48
    #12
    Ntie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunlar ısırmazlar herhalde ?
    Isırdığı zaman anlarsın.Isırıyor mu ısırmıyor mu diye
  • 14-06-2009, 07:35:05
    #13
    Sivrisinek'ten sonra en nefret ettiğim 2. hayvandır şu hamamböceği. Alayının kökünü kurutmak lazım
  • 14-06-2009, 11:14:09
    #14
    evet raid al çok faydalı bir ilac akşamları sıkıyoruz eve bir 15-20dkk dışarıcıkıyoruz geliyoruz ve 3-5 ölmüş...
  • 14-06-2009, 11:44:52
    #15
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    1. Sivri Sinek.
    2. Hamam Böceği.
  • 14-06-2009, 12:33:21
    #16
    Üyeliği durduruldu
    anneannem in ev bahçeli olduğundan hayvanat bahçesi gibi solucanından hamam böceğine , hamam böceğinden kertenkelesine kadar her türlü hayvan mevcut
  • 14-06-2009, 12:42:57
    #17
    Ben hayvanların alayını öldürürüm ama bu iyrenc şimdi tuvaletten lahım dan cıktınıgı bildiğimizden istem dışı tiksiniyoruz. Ayrıca kökü kurumaz onların evrim geçirmeyen en uzun yaşayan canlı terlikle öldürülesiye kadar hayvanlar ölünce bile ıyce temızlıycekmıssın yoksa yumurtasını bırakıyomuş.
  • 15-06-2009, 03:02:56
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Hayvanları sevin