• 14-12-2023, 18:48:25
    #1
    Forumda bu tarz konuları görmekten sıkılan tek kişi ben miyim? Gerçekten emeğiniz bu kadar mı ucuz, sattığınız ürünler bu kadar mı kalitesiz?

    50 Tlye adamlar 30 tane scripti bir arada satıyor ama sorsan scriptin tanesi 10.000tl değerinde yok canım öyle miymiş
  • 14-12-2023, 18:49:11
    #2
    5 tl etmez hiç biri,bu yüzden piyasa düşüyor adet sayısına göre taban fiyat belirlenmeli.
  • 14-12-2023, 18:49:15
    #3
    Kesinlikle katılıyorum
  • 14-12-2023, 18:55:19
    #4
    Ben de bu satılan paket scriptlerden satın almak gibi bir gaflette bulundum. Ucuz diye bir kaç defa atladık ama mobil kısımları facia, ek olarak bir sürü alanı admin panelden düzenleyemiyorsunuz. php dosyalarından düzenlemek zorundasınız.
    Bu tarz scriptlerin %90ı 5 para etmez. Ben de yazılımcıyım bir sürü müşterim oluyor hızlı teslim edeyim derken başınıza bela alıyorsunuz.
  • 14-12-2023, 18:56:44
    #5
    Merhaba,

    @teguardian;

    Bu tarz konular hedef gösterici şekilde algılanır. Üye ismi ve direkt konu olarak eklemeseniz de, maalesef yanlış anlaşılmalara mahal verecektir ve hedef gösterici konular forum içerisinde kurallara göre yasaklanmıştır.
    Bu tarz konuları lütfen forum adminlerine özel mesaj ile veya Moderatöre Soru alanına açınız/belirtiniz. Uygun görülmesi dahilinde gerekli moderasyon işlemler sağlanır.


    Ek: Her hangi bir forum kuralları dışında işlemler görürseniz lütfen Report etmekten çekinmeyiniz.

    Konu direkt kişi hedefli olmadığı için sadece kilitliyoruz.

    İyi forumlar.