Ben de bu satılan paket scriptlerden satın almak gibi bir gaflette bulundum. Ucuz diye bir kaç defa atladık ama mobil kısımları facia, ek olarak bir sürü alanı admin panelden düzenleyemiyorsunuz. php dosyalarından düzenlemek zorundasınız.
Bu tarz scriptlerin %90ı 5 para etmez. Ben de yazılımcıyım bir sürü müşterim oluyor hızlı teslim edeyim derken başınıza bela alıyorsunuz.