Forumda bu tarz konuları görmekten sıkılan tek kişi ben miyim? Gerçekten emeğiniz bu kadar mı ucuz, sattığınız ürünler bu kadar mı kalitesiz?
50 Tlye adamlar 30 tane scripti bir arada satıyor ama sorsan scriptin tanesi 10.000tl değerinde yok canım öyle miymiş