• 12-12-2023, 13:47:44
    #1
    Geri açılacağından adım gibi emindim lakin açılmazsa ne yapardık diye düşündüm. Burada binlerce insan ekmek kapısından oluyordu.
  • 12-12-2023, 13:48:37
    #2
    Mevzu ne hocam ?
  • 12-12-2023, 13:50:02
    #3
    KoyuBirAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geri açılacağından adım gibi emindim lakin açılmazsa ne yapardık diye düşündüm. Burada binlerce insan ekmek kapısından oluyordu.
    Alternatif yollar üretilirdi hocam r10.org / r11.com / r10.com.tr gibi
    Gibi ama böyle bir şeye gerek kalmadı çok şükür
  • 12-12-2023, 13:50:05
    #4
    Murat1407 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mevzu ne hocam ?
    R10.net erişim engeli aldı siteye giremiyorduk. TT tarafından mobil ödeme konuları sebebi ile kapatıldığını söylediler tabi işin içinde başka şeyler varmı bilmiyorum.
  • 12-12-2023, 13:53:40
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Şimdi tamamen düzelmiş 30 dk öncesine kadar vpnsiz girmiyordu Turktelekom da çok şükür
  • 12-12-2023, 14:32:20
    #6
    sebebini bile anlamamıştım mahkeme kararında.hala anlamadım gerçi