Murat1407 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mevzu ne hocam ?
R10.net erişim engeli aldı siteye giremiyorduk. TT tarafından mobil ödeme konuları sebebi ile kapatıldığını söylediler tabi işin içinde başka şeyler varmı bilmiyorum.