KoyuBirAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geri açılacağından adım gibi emindim lakin açılmazsa ne yapardık diye düşündüm. Burada binlerce insan ekmek kapısından oluyordu.
Alternatif yollar üretilirdi hocam r10.org / r11.com / r10.com.tr gibi
Gibi ama böyle bir şeye gerek kalmadı çok şükür