• 10-12-2023, 16:06:05
    #1
    Arkadaşlar çarşamba günü nasip olursa kayseriden motor alacağız. Tanıdığı nakliyeci, otobüs firması vs olan var mı motoru kahramanmaraş a taşıyabilecek ?
  • 10-12-2023, 16:07:24
    #2
    mersinden sıfır motor aldım bayiden otobüs firmasıyla gönderdiler, otobüs firmalarını arayarak fiyat alabilirsiniz isterseniz
  • 10-12-2023, 16:07:29
    #3
    Merhaba,

    Tanıdık bulamazsanız motosiklet transferciler var. Bir kaç kişi yönlendirebilirim, ancak fiyatta indirim yapmayabilirler.
  • 10-12-2023, 16:08:41
    #4
    melihars28 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mersinden sıfır motor aldım bayiden otobüs firmasıyla gönderdiler, otobüs firmalarını arayarak fiyat alabilirsiniz isterseniz
    Son çare öyle yapacağız hocam

    sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Tanıdık bulamazsanız motosiklet transferciler var. Bir kaç kişi yönlendirebilirim, ancak fiyatta indirim yapmayabilirler.
    Yani fiyatı çok abartılı olmaz ise neden olmasın
  • 10-12-2023, 16:09:39
    #5
    FEY
    🏆 Tasarım Ajansınız 🏆
    hocam otobüse veriyorsunuz otogara getiriyor veya kargolaya veriyorsunuz o da otogarda getiriyorlar
  • 10-12-2023, 16:11:43
    #6
    Eyup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam otobüse veriyorsunuz otogara getiriyor veya kargolaya veriyorsunuz o da otogarda getiriyorlar
    Ya otobüsten ziyade transfer veya nakliye tarzı birşey düşünüyordum. Güvenemiyorum yollar zaten malum sıkıntılı birde sorumluluk almazlar bi sıkıntı olursa uğraş uğraşabilirsen parasından değil yani ama son çare dediğiniz gibi yapacam
  • 10-12-2023, 16:12:49
    #7
    Elazığda motor transferi yapan bir bayi biliyorum fiyat ne olur bilmem ama yönlendirebilirim
  • 10-12-2023, 16:15:21
    #8
    ben sizin yerinizde olsam, ekipmanımı alıp otobüsle gidip, motorla geze geze dönerdim.
  • 10-12-2023, 16:16:20
    #9
    mtersoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben sizin yerinizde olsam, ekipmanımı alıp otobüsle gidip, motorla geze geze dönerdim.
    Aslında başta amacım oydu ancak rakımı yüksek yerler var buzlanma olacak yüksek ihtimalle o bölgelerde ve fabrikasyon lastikle çok güvenemedim birde koruma demiri takmadan düşmek olmaz