mtersoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben sizin yerinizde olsam, ekipmanımı alıp otobüsle gidip, motorla geze geze dönerdim.
Aslında başta amacım oydu ancak rakımı yüksek yerler var buzlanma olacak yüksek ihtimalle o bölgelerde ve fabrikasyon lastikle çok güvenemedim birde koruma demiri takmadan düşmek olmaz