hocam otobüse veriyorsunuz otogara getiriyor veya kargolaya veriyorsunuz o da otogarda getiriyorlar
Ya otobüsten ziyade transfer veya nakliye tarzı birşey düşünüyordum. Güvenemiyorum yollar zaten malum sıkıntılı birde sorumluluk almazlar bi sıkıntı olursa uğraş uğraşabilirsen parasından değil yani ama son çare dediğiniz gibi yapacam