• 11-06-2009, 18:12:04
    #10
    Çok güzel olmuş..
  • 11-06-2009, 18:16:50
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Teşekkürler Abime okuturum tüm yorumlarınızı..
  • 11-06-2009, 18:21:26
    #12
    Kurumsal PLUS
    Güzel bir klip olmuş tebrikler..
  • 11-06-2009, 18:39:30
    #13
    Üyeliği durduruldu
    BuRacK1994 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet baştaki abim. Abim İzmirde olduğu için yardımcı olamıyor bana..
    Diğer yorumlarınız için çok çok teşekkür ederim.
    Abinle tanışmak istiyorum
  • 11-06-2009, 19:51:38
    #14
    Sonuna kadar izledim, Gerçekten güzel olmuş tebrikler.
  • 11-06-2009, 20:12:01
    #15
    abin meşhur olursa bizede bir kıyak geçer artık
    tebrikler gerçekten güzel çalışma çıkarmış.
  • 11-06-2009, 20:21:37
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Tabi tabi İnşallah iyi yerlere gelir. 15 Haziran'da istanbul'a gelecek.

    Bu arada abim İzmir / Bornovada yaşıyor.
  • 11-06-2009, 20:29:24
    #17
    Üyeliği durduruldu
    BuRacK1994 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabi tabi İnşallah iyi yerlere gelir. 15 Haziran'da istanbul'a gelecek.
    Bu arada abim İzmir / Bornovada yaşıyor.
    Açık adres verir misin
  • 12-06-2009, 10:48:32
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Başka yorum yapacak yokmu :/