Abim Video Klip Çekti ! :) Tanrının Elleri.. - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Abim Video Klip Çekti ! :) Tanrının Elleri..
25
●
1.652
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Abim Video Klip Çekti ! :) Tanrının Elleri..
1
2
3
11-06-2009, 18:12:04
#10
harslan
Çok güzel olmuş..
11-06-2009, 18:16:50
#11
BuRacK
Üyeliği durduruldu
Teşekkürler
Abime okuturum tüm yorumlarınızı..
11-06-2009, 18:21:26
#12
Betrayal_13
Kurumsal PLUS
Güzel bir klip olmuş tebrikler..
11-06-2009, 18:39:30
#13
ThreeG
Üyeliği durduruldu
BuRacK1994 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Evet baştaki abim. Abim İzmirde olduğu için yardımcı olamıyor bana..
Diğer yorumlarınız için çok çok teşekkür ederim.
Abinle tanışmak istiyorum
11-06-2009, 19:51:38
#14
devils
Sonuna kadar izledim, Gerçekten güzel olmuş tebrikler.
11-06-2009, 20:12:01
#15
MusteR
abin meşhur olursa bizede bir kıyak geçer artık
tebrikler gerçekten güzel çalışma çıkarmış.
11-06-2009, 20:21:37
#16
BuRacK
Üyeliği durduruldu
Tabi tabi
İnşallah iyi yerlere gelir.
15 Haziran'da istanbul'a gelecek.
Bu arada abim İzmir / Bornovada yaşıyor.
11-06-2009, 20:29:24
#17
ThreeG
Üyeliği durduruldu
BuRacK1994 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tabi tabi
İnşallah iyi yerlere gelir.
15 Haziran'da istanbul'a gelecek.
Bu arada abim İzmir / Bornovada yaşıyor.
Açık adres verir misin
12-06-2009, 10:48:32
#18
BuRacK
Üyeliği durduruldu
Başka yorum yapacak yokmu :/
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler