Konu
Abim Video Klip Çekti ! :) Tanrının Elleri..
11-06-2009, 20:21:37
#16
BuRacK
Üyeliği durduruldu
Tabi tabi
İnşallah iyi yerlere gelir.
15 Haziran'da istanbul'a gelecek.
Bu arada abim İzmir / Bornovada yaşıyor.