Abim Video Klip Çekti ! :) Tanrının Elleri..
25
●1.652
- 11-06-2009, 17:50:40Üyeliği durdurulduEvet baştaki abim. Abim İzmirde olduğu için yardımcı olamıyor bana..WessauR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Diğer yorumlarınız için çok çok teşekkür ederim.