• 11-06-2009, 17:07:10
    #1
    Üyeliği durduruldu
    edit.
  • 11-06-2009, 17:21:34
    #2
    Üyeliği durduruldu
    klip güzel başındaki adam kim,abin mi ? Birde sen okulu neden bıraktın abin yardımcı olurdu sana .
  • 11-06-2009, 17:24:04
    #3
    Çok profesyonelce olmuş,tebrik ederim.
  • 11-06-2009, 17:32:58
    #4
    Gayet hoş olmuş şarkıyla da uyumlu, çok beğendim.
  • 11-06-2009, 17:50:40
    #5
    Üyeliği durduruldu
    WessauR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    klip güzel başındaki adam kim,abin mi ? Birde sen okulu neden bıraktın abin yardımcı olurdu sana .
    Evet baştaki abim. Abim İzmirde olduğu için yardımcı olamıyor bana..


    Diğer yorumlarınız için çok çok teşekkür ederim.
  • 11-06-2009, 18:01:53
    #6
    cok güzel olmuş uyumlu olmus begendim hocam
  • 11-06-2009, 18:06:50
    #7
    gayet güzel olmuş =)
  • 11-06-2009, 18:11:57
    #8
    YED
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gerçekten çok hoş olmuş , tebrik ederim.
  • 11-06-2009, 18:11:59
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    güzel olmuş.şarkıda güzel.