• 06-12-2023, 22:18:48
    #37
    SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    maxigeyik iyi bence, r10 da maxi geyiği kaldırmak, ofisten masatenisini,hobi odasını vb. kaldıralım demekle aynıdır, burası pek çok insan için günde 8-10 saatini geçirdiği, sadece iş veya teknik bilgi değil, sosyalleşme ihtiyacını da giderdiği yerdir.

    offtopic forumun en aktif, en çok süre geçirilen kategorisi mesela

    diğer yazdıklarına ilaveten, her konuya çekirdek çıtlayanlara da bir ayar çekmeli =)
    hocam verdiğiniz örnek üzerinden gideyim. MAxigeyik masatenisi hobi odaları olmaktan çıktı barbie bebekle oyuncak ayıyla bebek çıngırağıyla dolup taşıyor.20-30-40 yaşında insanlarız ama yapılan mizahlar 8 yaşında güldüğümüz şeyler
  • 06-12-2023, 22:20:31
    #38
    backlinkmatik.com
    AOK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam verdiğiniz örnek üzerinden gideyim. MAxigeyik masatenisi hobi odaları olmaktan çıktı barbie bebekle oyuncak ayıyla bebek çıngırağıyla dolup taşıyor.20-30-40 yaşında insanlarız ama yapılan mizahlar 8 yaşında güldüğümüz şeyler

    hocam ben de verdiğiniz örnek üzerinden gideyim

    normalde işlevsel olan bir uygulamanın suyu çıktıysa, suyu çıkranlarla mı ilgilenilemi, yoksa uygılama mı yasaklanmalı?

    Malesef ülkedeki şu "yasaklama, kapatma" olayı garip bir şekilde normalleşti. normal olan bir sorun varsa düzeltmektir hocam kapatmaki kaldırmak, yasaklamak değil

    kategori sınırları daha spesifik çizilir, 1 aylık bir konsantre uygulama ile çözülür.

    şuan maxi geyik değil, goople optimizasyon kategorisi bile kan aglıyor

    daha dün seo lisansı satanlar bugün 2 eklenti kurmayı öğrenince seo uzmanıyım diye dolanıyor garip gurup her konuya salça olup yalan yanlış yorumlar yapıyor. abuk subuk seo ile alakasız konular açılıyor.

    o zaman orayı da kapatalım
  • 06-12-2023, 22:22:01
    #39
    SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ben de verdiğiniz örnek üzerinden gideyim

    normalde işlevsel olan bir uygulamanın suyu çıktıysa, suyu çıkranlarla mı ilgilenilemi, yoksa uygılama mı yasaklanmalı?

    Malesef ülkedeki şu "yasaklama, kapatma" olayı garip bir şekilde normalleşti. normal olan bir sorun varsa düzeltmektir hocam kapatmaki kaldırmak, yasaklamak değil

    kategori sınırları daha spesifik çizilir, 1 aylık bir konsantre uygulama ile çözülür
    inşallah çözülür. İnsanlar daha keyifli ticaret yapar daha faydalı şeylere vakit harcar
  • 06-12-2023, 22:34:56
    #40
    - PDF mi e kitap mı ne satıyorlar ya onun kalkması
    - maxigeyik kalkmalı
  • 06-12-2023, 22:36:49
    #41
    Kişisel Rütbe
    SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    maxigeyik iyi bence, r10 da maxi geyiği kaldırmak, ofisten masatenisini,hobi odasını vb. kaldıralım demekle aynıdır, burası pek çok insan için günde 8-10 saatini geçirdiği, sadece iş veya teknik bilgi değil, sosyalleşme ihtiyacını da giderdiği yerdir.

    offtopic forumun en aktif, en çok süre geçirilen kategorisi mesela

    diğer yazdıklarına ilaveten, her konuya çekirdek çıtlayanlara da bir ayar çekmeli =)
  • 06-12-2023, 22:39:40
    #42
    Eski usül forum istiyorsanız;
    * Ticaret konularını sınırlayacak ve hatta anasayfadaki trend konular kısmından kaldıracaksınız, ayrı bir açılır kapanır panel koyulabilir başka, rakip forumda var "ilanlar" ve "konular" diye ayırmışlar. Bizde son cevaplanana girince hepsi ticaret. Ticaret maalesef bilgi paylaşımını öldürüyor.
    * Rep sistemi getirecek, bu rep sistemini her ay sıfırlayacaksınız, rep sayısına göre ticari konu açma hakkı vereceksiniz; insanlar teşvik olup mecburen bilgi içerikli konular açmak zorunda kalsın.
    * Yabancı forumlardaki gibi satılan her ürün moderatörlere ücretsiz şekilde verilecek, moderatör "açık ve sansürsüz, herhangi bir taraflı baskıya maruz kalmadan" ürün hakkında yorumunu satış konusunun ilk cevabına yazacak. "1 sayfa txt dosyası verdi, içinde zayıf türkçe bazi talimatlar var ancak bilgiler işe yarayabilir" gibi yorumunu bırakacak.
    * Başta yöneticiler olmak üzere herkes bilgi içerikli konu açmaya teşvik edilecek.

    Şöyle yazınca bile eski anılarım canlandı, 2011 yıllarında ne güzeldi, insanlar sokakta yürürken bir şey öğrenseler gelip konusunu açıp bilgi verirlerdi, şimdi adam markette yeni bi ürün keşfetse "tadı güzel ürün bilgisi satılıktır" diye konu açıyor, adamın biri aliexpreste 10 liraya satılan ürün bulup arkadaşlar alın diye paylaşıyor, öteki eleman gidiyor 200 liraya aynı ürünü aynı forumda satışa koyuyor...
    Bilgi paylaşımının çok olduğu günlere dönmek için çok şey verirdim.
  • 06-12-2023, 22:53:19
    #43
    Maxigeyik gibi kategorilerde açılan konularda kullanıcının imzası gözükmese forum gerçekten rahatlar. Çünkü çoğunlukla imzalarda bulunan hizmetlerin daha fazla kişiye ulaşması amacıyla saçma saçma konular açılıyor.
  • 06-12-2023, 22:56:31
    #44
    backlinkmatik.com
    aztech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    - PDF mi e kitap mı ne satıyorlar ya onun kalkması
    - maxigeyik kalkmalı

    gel sana ebook neden kalkmamalıdır

    konulu ebookumu satayım, aklını alırım 50 tl hemde
  • 07-12-2023, 00:09:24
    #45
    hocam forum sadece ticaret üzerine bir forum değil insanlar burada aklına takılan soruları soruyor yeri geliyor sizin saçma bulduğunuz ama kendisine göre samimi olduğunu düşündüğü şaka ile karışık konular açıyor, yani benim de anlamadığım şey sanki r10 a girer girmez sizi o konulara zorla sokuyorlar girmeyin kardeşim devam edin ticaret kategorilerinde gezin saçma bulduğun konuya girip okuyup hoşnutsuzluk yaşatma kendine seni ilgilendiren konulara bak, isteyen istediği konuyu açar beğenmeyen başka konulara baksın