Eski usül forum istiyorsanız;
* Ticaret konularını sınırlayacak ve hatta anasayfadaki trend konular kısmından kaldıracaksınız, ayrı bir açılır kapanır panel koyulabilir başka, rakip forumda var "ilanlar" ve "konular" diye ayırmışlar. Bizde son cevaplanana girince hepsi ticaret. Ticaret maalesef bilgi paylaşımını öldürüyor.
* Rep sistemi getirecek, bu rep sistemini her ay sıfırlayacaksınız, rep sayısına göre ticari konu açma hakkı vereceksiniz; insanlar teşvik olup mecburen bilgi içerikli konular açmak zorunda kalsın.
* Yabancı forumlardaki gibi satılan her ürün moderatörlere ücretsiz şekilde verilecek, moderatör "açık ve sansürsüz, herhangi bir taraflı baskıya maruz kalmadan" ürün hakkında yorumunu satış konusunun ilk cevabına yazacak. "1 sayfa txt dosyası verdi, içinde zayıf türkçe bazi talimatlar var ancak bilgiler işe yarayabilir" gibi yorumunu bırakacak.
* Başta yöneticiler olmak üzere herkes bilgi içerikli konu açmaya teşvik edilecek.

Şöyle yazınca bile eski anılarım canlandı, 2011 yıllarında ne güzeldi, insanlar sokakta yürürken bir şey öğrenseler gelip konusunu açıp bilgi verirlerdi, şimdi adam markette yeni bi ürün keşfetse "tadı güzel ürün bilgisi satılıktır" diye konu açıyor, adamın biri aliexpreste 10 liraya satılan ürün bulup arkadaşlar alın diye paylaşıyor, öteki eleman gidiyor 200 liraya aynı ürünü aynı forumda satışa koyuyor...
Bilgi paylaşımının çok olduğu günlere dönmek için çok şey verirdim.