hocam ben de verdiğiniz örnek üzerinden gideyim
normalde işlevsel olan bir uygulamanın suyu çıktıysa, suyu çıkranlarla mı ilgilenilemi, yoksa uygılama mı yasaklanmalı?
Malesef ülkedeki şu "yasaklama, kapatma" olayı garip bir şekilde normalleşti. normal olan bir sorun varsa düzeltmektir hocam kapatmaki kaldırmak, yasaklamak değil
kategori sınırları daha spesifik çizilir, 1 aylık bir konsantre uygulama ile çözülür
inşallah çözülür. İnsanlar daha keyifli ticaret yapar daha faydalı şeylere vakit harcar