Maxigeyik gibi kategorilerde açılan konularda kullanıcının imzası gözükmese forum gerçekten rahatlar. Çünkü çoğunlukla imzalarda bulunan hizmetlerin daha fazla kişiye ulaşması amacıyla saçma saçma konular açılıyor.