• 27-11-2023, 11:25:17
    #1
    arkadaş beni dün dolandırdı halen formda geziniyor başka insanların canı yanmasın mod arkadaşlar bu konuyada bi bakabilirmi rica etsem illğili şikayet konusu https://www.r10.net/sikayetim-var/38...post1086380751 arkadaş şuan bile geziniyor formda
  • 27-11-2023, 11:27:11
    #2
    en son biri beni dolandırmıştı kanıtları ile ekledim adam foruma girmiyor diye 1 senedir banlanmadı
  • 27-11-2023, 11:28:27
    #3
    Geçmiş olsun
    • red11
    red11 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 27-11-2023, 11:29:14
    #4
    Gereken yapılacaktır.
  • 27-11-2023, 11:29:52
    #5
    0 ticaretli biri ile ticaret yapılmaz yapılacaksada ilk ödeme alınır sonra iş yapılır diyeceğimde sizde yeni üyesiniz.

    belli bir saat vardır o süre sonunda şikayet konusuna cevap yazmazsa hesabı askıya alınır veya uzaklaştırılır.
  • 27-11-2023, 11:29:59
    #6
    CPLServers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en son biri beni dolandırmıştı kanıtları ile ekledim adam foruma girmiyor diye 1 senedir banlanmadı
    bu arsız hocam geziyor formda yazıklar olsun böyle insana bizim gibi zor durumda bi insanı dolandırması ona hayır edermi merak etmesin allah yarına bırakır yanına bırakmaz
  • 27-11-2023, 11:30:33
    #7
    Dolandırmak moda mı oldu arkadaş nedir bu haram yeme sevdası
  • 27-11-2023, 11:31:43
    #8
    Geçmiş olsun. Anlamadığım kimseye bir şey olmayacaksa biz neden kimlik bilgilerimizi bu foruma yükledik? Gün geçtikçe güvenilirliğini yitiriyorlar umarım bu yanlıştan döner yönetim.
  • 27-11-2023, 11:34:24
    #9
    Zarar gördüğünüz bir ticareti, kanıtlarınız ile birlikte şikayet konusu açarsınız.
    Şikayet konuları moderatörler tarafından hassasiyetle incelenir ve duruma en uygun çözüm bie şekilde bulunur.
    Sizi tatmin etmeyen bir sonuç olur ise de, forumda moderatörlere ulaşmanın bir çok farklı yolu var, bunları denersiniz ( bkz. forum iletişim mailleri )
    Ayrıca konu açarak moderatör davetine hiç gerek yok. Ayrıca uygun bir durum da değil.
    Takdir edersiniz ki burası yüce divan, moderatörler de hakim, savcı değil.