Zarar gördüğünüz bir ticareti, kanıtlarınız ile birlikte şikayet konusu açarsınız.
Şikayet konuları moderatörler tarafından hassasiyetle incelenir ve duruma en uygun çözüm bie şekilde bulunur.
Sizi tatmin etmeyen bir sonuç olur ise de, forumda moderatörlere ulaşmanın bir çok farklı yolu var, bunları denersiniz ( bkz. forum iletişim mailleri )
Ayrıca konu açarak moderatör davetine hiç gerek yok. Ayrıca uygun bir durum da değil.
Takdir edersiniz ki burası yüce divan, moderatörler de hakim, savcı değil.