Geçmiş olsun. Anlamadığım kimseye bir şey olmayacaksa biz neden kimlik bilgilerimizi bu foruma yükledik? Gün geçtikçe güvenilirliğini yitiriyorlar umarım bu yanlıştan döner yönetim.