• 27-11-2023, 00:31:56
    #10
    Sicak suyu rahatlatir. Gecmiş olsun..
  • 27-11-2023, 06:59:10
    #11
    geçmiş olsun .çekmeyen bilmez.
  • 27-11-2023, 10:36:34
    #12
    G⭐L⭐T⭐S⭐R⭐Y
    Geçmiş olsun geçen ay bende de vardı 8mm bol bol su içtim birde sürekli hareket halindeydim düştü,Allah kimsenin başına vermesin bıçak ağrısından daha keskin bir acısı var
  • 28-11-2023, 01:27:10
    #13
    Çok teşekkür ederim güzel niyetli insanlar bugün çok şükür ağrılarım azaldı inşallah tekrar etmez. İyi niyet ve temenni eden tüm arkadaşlarıma çok teşekkürler ☺
  • 28-11-2023, 02:41:52
    #14
    geçmiş olsun buscopan fazla tesir etmiyor.arveles lazım.anneme ikisini karıştırıp veriyordu doktor.aama yinede kendi başımıza ilaç iğne kullanmayalım.
  • 28-11-2023, 11:32:51
    #15
    ibrhmatysn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun geçen ay bende de vardı 8mm bol bol su içtim birde sürekli hareket halindeydim düştü,Allah kimsenin başına vermesin bıçak ağrısından daha keskin bir acısı var
    kanallar 4mm genişliğinde. 8 mm i nasıl düşürdünüz ?

    bende 7 mm idi düşmedi lazer ile aldırdım.
  • 28-11-2023, 11:41:42
    #16
    G⭐L⭐T⭐S⭐R⭐Y
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kanallar 4mm genişliğinde. 8 mm i nasıl düşürdünüz ?

    bende 7 mm idi düşmedi lazer ile aldırdım.
    Hocam doktora gittiğimde prostat ilacı verdi kanalların genişlemesi için onu kullandım, yukarı yazmayı unutmuşum
  • 28-11-2023, 11:54:13
    #17
    ibrhmatysn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam doktora gittiğimde prostat ilacı verdi kanalların genişlemesi için onu kullandım, yukarı yazmayı unutmuşum
    o da kötü hocam,

    yağmurdan kaçarken doluya tutulmak gibi.

    cevaben denize düşen yılana sarılır yazmayın
  • 28-11-2023, 11:56:11
    #18
    Geçmiş olsun. Hayatımda başıma bir kere geldi. Sabah ağrısıyla uyanmıştım. Apandisim patladı sandım, apar topar hastaneye götürdüler. Hayatım boyunca böyle bir acıyı bir kere daha yaşamadım. Acil şifalar diliyorum hocam