Geçmiş olsun. Hayatımda başıma bir kere geldi. Sabah ağrısıyla uyanmıştım. Apandisim patladı sandım, apar topar hastaneye götürdüler. Hayatım boyunca böyle bir acıyı bir kere daha yaşamadım. Acil şifalar diliyorum hocam