• 26-11-2023, 23:41:23
    #1
    5 yıl önce böbrek taşı - kumu düşürmüştüm aylarca sürmüştü tekrar aynı bölge ve aynı ağrı bugün kendini hissettiriyor sadece kas ağrısı olmasını umuyorum yoksa o günlere dönmek istemiyorum bugün 1 saat bilgisayar başında oturamadım şimdilik buscopanla iadere ediyorum umarım yarın geçer 😥
  • 26-11-2023, 23:42:21
    #2
    ❤YouTube | YapayYazılımcı
    Geçmiş olsun. En son bende 4 sene önce dökmüştüm hayatımda öyle bir acı hissetmedim
  • 26-11-2023, 23:43:47
    #3
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    Geçmiş olsun
  • 26-11-2023, 23:45:20
    #4
    Geçmiş olsun hocam :'(
    • bobbege
    bobbege bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 26-11-2023, 23:47:38
    #5
    Gold üye
    Geçmiş olsun.
  • 26-11-2023, 23:47:54
    #6
    Allah şifa versin
  • 26-11-2023, 23:49:31
    #7
    Geçmiş olsun hocam
  • 27-11-2023, 00:20:48
    #8
    Çok geçmiş olsun hocam umarım böbrekle alakalı bir sorun değildir. Havalar soğudu üşütmüş olabilirsiniz
  • 27-11-2023, 00:30:56
    #9
    Ben de iki kere dökmüştüm gerçi doktor böbrek taşı değil iltihaplanma demişti bu ama yani böyle bir ağrı hayatımda yaşamamıştım. 10 senedir sıkıntı yok sıcak tutmaya özen gösterin.
    • bobbege
    bobbege bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.