Ben de iki kere dökmüştüm gerçi doktor böbrek taşı değil iltihaplanma demişti bu ama yani böyle bir ağrı hayatımda yaşamamıştım. 10 senedir sıkıntı yok sıcak tutmaya özen gösterin.