Gaziantep'te KYK'da Asansör 3.Kattan -1'e Düştü
12
●626
- 19-11-2023, 21:04:42insanlar sadece yeni fark etmeye başladı hocam. Ben de kyk yurdunda kaldım ve başıma birkaç kez geldi. Kapı bir açılıyor karşımda duvar. Ve kapı açıkken asansör yukarı çıkıyor. Gerisini sen anla. 2 sefer başıma gelince hep merdivenleri kullandım.hasany19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-11-2023, 21:30:10Üyeliği durdurulduöncelikle çok geçmiş olsun . Asansörlerde firen sistemi olduğu için asansör arızalansa ve üstteki halat kırılsa asansör 1 alt kata düşer. Firen otomatik devreye geçiyor.
Son zamanlarda asansör kazalarının çoğalmasında arıza dışı işlemler olabilir. Nedeni cok detaylı araştırılmalı.
