öncelikle çok geçmiş olsun . Asansörlerde firen sistemi olduğu için asansör arızalansa ve üstteki halat kırılsa asansör 1 alt kata düşer. Firen otomatik devreye geçiyor.
Son zamanlarda asansör kazalarının çoğalmasında arıza dışı işlemler olabilir. Nedeni cok detaylı araştırılmalı.