hasany19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu asansör olayları bir anda nasıl bu kadar arttı anlamıyorum açıkçası
insanlar sadece yeni fark etmeye başladı hocam. Ben de kyk yurdunda kaldım ve başıma birkaç kez geldi. Kapı bir açılıyor karşımda duvar. Ve kapı açıkken asansör yukarı çıkıyor. Gerisini sen anla. 2 sefer başıma gelince hep merdivenleri kullandım.