• 13-11-2023, 22:56:21
    #10
    BilgeKervan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman umarım uygun bir yer bulursunuz, bu günlerde hayat çok zor. Öğrenci olmak bir kaç kat daha zor.
    Teşekkür ederim umarım
  • 13-11-2023, 23:16:13
    #11
    Bilgi aldığınız hukukçu arkadaşlar sizi yanlış yönlendirmiş olabilir mi?
    Şöyle ki; TBK'ya eklenen geçici 1. madde ile Temmuz 2024 tarihine kadar sözleşme yenileme döneminde en fazla %25 kira zammı uyguluyabilir. Aksi bir durumda hukuki zeminde Arabuluculuk devreye girer. Eğer bir sonuç alınamaz ise konu mahkemeye intikal eder. Eğer kiracısı olduğunuz taşınmazda 10.yılı doldurmamış iseniz ev sahibi talep ettiği zam oranını kabul etmediğinizi beyan ederek tahliyenizi talep edemez. Kiranızı ve apartman aidatınızı düzenli ödüyorsanız korkmayın hiçbirşey yapamaz. Siz güncel kiranızı %25 zamlı şekilde ilgili iban numarasına yatırmaya devam edin. Mahkeme sürecinde ev sahibi lehine herhangi bir karar çıkmaz. Bilginize.
  • 14-11-2023, 10:45:30
    #12
    Less is more.
    Hocam konuştuğunuz kişinin Avukat olduğuna emin misiniz ?

    Sözleşmem bitti diye bir husus yok, sözleşme karşılıklı feshedilmediği sürece kendi kendine biten bir şey değil, her yıl resmi zam ile yenilenen bir şey. Sizin güncel kiranızın üstüne %25 ekleyip yeni kiranızı sözleşme tarihi tamamlandığında gönderin ve evinizde oturmaya devam edin. Mahkeme zamanında elinizde kanıt var ise %50’den fazla zam talep edildiğini söyleyin, sunun.
  • 14-11-2023, 10:53:55
    #13
    Kardeşim tekzen bölgesine bak bende 1 ay önce taşındım tayinim çıktıgı için 8kya buralar bu fiyatta 1+1 ama kısmi eşyalıydı.
  • 14-11-2023, 18:03:07
    #14
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgi aldığınız hukukçu arkadaşlar sizi yanlış yönlendirmiş olabilir mi?
    Şöyle ki; TBK'ya eklenen geçici 1. madde ile Temmuz 2024 tarihine kadar sözleşme yenileme döneminde en fazla %25 kira zammı uyguluyabilir. Aksi bir durumda hukuki zeminde Arabuluculuk devreye girer. Eğer bir sonuç alınamaz ise konu mahkemeye intikal eder. Eğer kiracısı olduğunuz taşınmazda 10.yılı doldurmamış iseniz ev sahibi talep ettiği zam oranını kabul etmediğinizi beyan ederek tahliyenizi talep edemez. Kiranızı ve apartman aidatınızı düzenli ödüyorsanız korkmayın hiçbirşey yapamaz. Siz güncel kiranızı %25 zamlı şekilde ilgili iban numarasına yatırmaya devam edin. Mahkeme sürecinde ev sahibi lehine herhangi bir karar çıkmaz. Bilginize.
    Teşekkür ederim fakat ev sahibi tahliye emri verdirtmiş sanırım.Bugün ailemin evine tebligat kağıtları geldi hukuksal yönden sanırım kaybettim.Yarında itiraz dilekçesi vereceğim fakat ev sahibi ile birbirimize gireceğiz sanırım.Evin çatısı akıyor yağmur yağdığı için odalar sırılsıklam dışarıda kalıyorum mecburen.
  • 14-11-2023, 18:04:02
    #15
    canfidelity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam konuştuğunuz kişinin Avukat olduğuna emin misiniz ?

    Sözleşmem bitti diye bir husus yok, sözleşme karşılıklı feshedilmediği sürece kendi kendine biten bir şey değil, her yıl resmi zam ile yenilenen bir şey. Sizin güncel kiranızın üstüne %25 ekleyip yeni kiranızı sözleşme tarihi tamamlandığında gönderin ve evinizde oturmaya devam edin. Mahkeme zamanında elinizde kanıt var ise %50’den fazla zam talep edildiğini söyleyin, sunun.
    Evet hocam benimde bildiğim bu şekilde olması gerekiyor fakat nasıl bir çirkeflik dönüyor anlayamıyorum.Hem tahliye emri geliyor evin elektriğini suyunu vs kapattırdı bende üstüme alıp açtırdım tekrar.Çıkartmak için elinden geleni yapıyor.Teşekkür ederim yanıtınız için eksik olmayın.