Hocam konuştuğunuz kişinin Avukat olduğuna emin misiniz ?
Sözleşmem bitti diye bir husus yok, sözleşme karşılıklı feshedilmediği sürece kendi kendine biten bir şey değil, her yıl resmi zam ile yenilenen bir şey. Sizin güncel kiranızın üstüne %25 ekleyip yeni kiranızı sözleşme tarihi tamamlandığında gönderin ve evinizde oturmaya devam edin. Mahkeme zamanında elinizde kanıt var ise %50den fazla zam talep edildiğini söyleyin, sunun.
Evet hocam benimde bildiğim bu şekilde olması gerekiyor fakat nasıl bir çirkeflik dönüyor anlayamıyorum.Hem tahliye emri geliyor evin elektriğini suyunu vs kapattırdı bende üstüme alıp açtırdım tekrar.Çıkartmak için elinden geleni yapıyor.Teşekkür ederim yanıtınız için eksik olmayın.