Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilgi aldığınız hukukçu arkadaşlar sizi yanlış yönlendirmiş olabilir mi?
Şöyle ki; TBK'ya eklenen geçici 1. madde ile Temmuz 2024 tarihine kadar sözleşme yenileme döneminde en fazla %25 kira zammı uyguluyabilir. Aksi bir durumda hukuki zeminde Arabuluculuk devreye girer. Eğer bir sonuç alınamaz ise konu mahkemeye intikal eder. Eğer kiracısı olduğunuz taşınmazda 10.yılı doldurmamış iseniz ev sahibi talep ettiği zam oranını kabul etmediğinizi beyan ederek tahliyenizi talep edemez. Kiranızı ve apartman aidatınızı düzenli ödüyorsanız korkmayın hiçbirşey yapamaz. Siz güncel kiranızı %25 zamlı şekilde ilgili iban numarasına yatırmaya devam edin. Mahkeme sürecinde ev sahibi lehine herhangi bir karar çıkmaz. Bilginize.
Teşekkür ederim fakat ev sahibi tahliye emri verdirtmiş sanırım.Bugün ailemin evine tebligat kağıtları geldi hukuksal yönden sanırım kaybettim.Yarında itiraz dilekçesi vereceğim fakat ev sahibi ile birbirimize gireceğiz sanırım.Evin çatısı akıyor yağmur yağdığı için odalar sırılsıklam dışarıda kalıyorum mecburen.