Uyuyabiliyorsan uyu hadi
8
●612
- 09-11-2023, 06:08:26Malum 6 Şubat senaryosu ve korkusu direkt dün gibi zihinde güncellendi. 6 Şubat tarihine yakın olsaydı sorun olmazdı ama tam unuttuk derken böyle bir şeyin bir anda olması gerçekten çok kötü. Özellikle gece uyku esnasında olan depremler kalıcı iz bırakıyor. Geçmiş olsun hepimize. İş gereği Adana'da değilim şuan
- 09-11-2023, 06:31:28Gece uyumuyordum bugün gundüx de uyumucam. Nedense hep sabaha karşı oluyor deprem...
- 09-11-2023, 07:57:52Üyeliği durdurulduGarip bir psikoloji hocam. Az bir şey yüksek ses duysam sallanmaya basliyoruz gibi hissediyorum. Bazen geceleri kendi kendime sallaniyormusum gibi oluyor. Zar zor anlıyorum deprem olmadığını. Çok garip bir durum gerçekten alışmak mümkün değil buna. Ama en güzel yanı uykum geldiği zaman güzelce uyuyorum deprem filan aklıma gelmiyor.