Garip bir psikoloji hocam. Az bir şey yüksek ses duysam sallanmaya basliyoruz gibi hissediyorum. Bazen geceleri kendi kendime sallaniyormusum gibi oluyor. Zar zor anlıyorum deprem olmadığını. Çok garip bir durum gerçekten alışmak mümkün değil buna. Ama en güzel yanı uykum geldiği zaman güzelce uyuyorum deprem filan aklıma gelmiyor.