Malum 6 Şubat senaryosu ve korkusu direkt dün gibi zihinde güncellendi. 6 Şubat tarihine yakın olsaydı sorun olmazdı ama tam unuttuk derken böyle bir şeyin bir anda olması gerçekten çok kötü. Özellikle gece uyku esnasında olan depremler kalıcı iz bırakıyor. Geçmiş olsun hepimize. İş gereği Adana'da değilim şuan