• 04-11-2023, 17:37:40
    #1
    Arkadaşlar merhaba. Ben normalde forumda aktif olarak bir tek domain satıyordum. Çok şükür ki portföyümü erittim. Onu da tamamen hobi amaçlı yapıyordum. Kendi çalışma hayatım var. Neyse ben 1-2 haftadır lisans satmaya da başladım forumda. Burs verdiğim birkaç üniversite öğrencisi var, dedim ki en azından o arkadaşların maliyetini R10'dan çıkarayım. Mesela şudur ki adam konuyu görüyor, ürünü istiyor, IBAN istiyor, sonra bir anda diyor ki "Hocam başka zaman alayım, hocam benim PC uyumlu değil." falan fişman. Arkadaşın son ziyaretçilerine bir giriyorum, tabi ki lisans satan bazı arkadaşlar. Yani adam göz göre göre benim binbir emekle pazarladığım, bilgilendirdiğim konudan benim müşterimi çalıyor. Bunu da ne için yapıyor biliyor musunuz? 10 TL için. Ben X ürünü 50 liraya satıyorsam gidip adama "Hocam bende 40 lira" diyor. Şimdi ben gayet güzel bir şekilde bu arkadaşların ismini cismini biliyorum, report etsem çok açık bir şekilde ceza da alacak ama ben kimsenin ekmek teknesine mani olmak istemiyorum. Yalnız şunu söyleyeyim, gittiğiniz yol yol değil. Alemin akıllısı da siz değilsiniz. Aynı ürünü ben de 30 liraya satıp bu sefer ben sizin önünüze çark koyabilirim ama benim kendi emeğime saygım var. Çok rica ediyorum, başkasının forum konularını takip edip leş kargası gibi müşterilere üşüşeceğinize aklınızı "marketing, ticari etik" gibi şeylere yorarsanız sizin için daha kazançlı ve hayırlı olur.
  • 04-11-2023, 17:40:08
    #2
  • 04-11-2023, 17:40:10
    #3
    Canınızı sıkmayın. Küçük düşünen, küçük hesaplar yapan böylesi insanlar her zaman o 10 liraya muhtaç yaşayacaklar. Sizse; verdiğiniz bursla takdir edilecek, ticari hayatınızdaki başarılarınızla anılacaksınız.
  • 04-11-2023, 17:40:51
    #4
    UCUZ LİSANS TEDARİKÇİSİ🎉
    ah hocam ah sektör bu halde işte bunlar hiç birşey 30 dk soru sorup bu satıcı 10 tl aşağıya veriyor diyenler bile var.
  • 04-11-2023, 17:43:32
    #5
    size hak vermekle birlikte bu lisans olayları da okadar ayağa düştü ki artık bu işte yakında patlar diye düşünüyorum.
  • 04-11-2023, 17:48:47
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Miletin ekmeğiyle oynuyanın ekmeğini yerler haberleri olsun
  • 04-11-2023, 22:04:03
    #7
    Arkadan iş çevirmenin, manipülatörlüğün de bi seviyesi olur ya. 10 lira için mesaj yazmaya uğraşmam ben.