Arkadaşlar merhaba. Ben normalde forumda aktif olarak bir tek domain satıyordum. Çok şükür ki portföyümü erittim. Onu da tamamen hobi amaçlı yapıyordum. Kendi çalışma hayatım var. Neyse ben 1-2 haftadır lisans satmaya da başladım forumda. Burs verdiğim birkaç üniversite öğrencisi var, dedim ki en azından o arkadaşların maliyetini R10'dan çıkarayım. Mesela şudur ki adam konuyu görüyor, ürünü istiyor, IBAN istiyor, sonra bir anda diyor ki "Hocam başka zaman alayım, hocam benim PC uyumlu değil." falan fişman. Arkadaşın son ziyaretçilerine bir giriyorum, tabi ki lisans satan bazı arkadaşlar. Yani adam göz göre göre benim binbir emekle pazarladığım, bilgilendirdiğim konudan benim müşterimi çalıyor. Bunu da ne için yapıyor biliyor musunuz? 10 TL için. Ben X ürünü 50 liraya satıyorsam gidip adama "Hocam bende 40 lira" diyor. Şimdi ben gayet güzel bir şekilde bu arkadaşların ismini cismini biliyorum, report etsem çok açık bir şekilde ceza da alacak ama ben kimsenin ekmek teknesine mani olmak istemiyorum. Yalnız şunu söyleyeyim, gittiğiniz yol yol değil. Alemin akıllısı da siz değilsiniz. Aynı ürünü ben de 30 liraya satıp bu sefer ben sizin önünüze çark koyabilirim ama benim kendi emeğime saygım var. Çok rica ediyorum, başkasının forum konularını takip edip leş kargası gibi müşterilere üşüşeceğinize aklınızı "marketing, ticari etik" gibi şeylere yorarsanız sizin için daha kazançlı ve hayırlı olur.