• 03-11-2023, 18:47:54
    #37
    Motorsikletimin kaskı çalınmıştı güvenlik kameralarında kimin çaldığı belli ama ben kayıtları göremedim bana göstermediler.. Bu arada polisle muhabbet ediyorum bana dediği şey
    Bazı durumlarda hakim seni suçlu buluyor neden kapını kilitlemedin güvenliği sağlamadın ... diye. Bir şey daha öğrenmiş oldum o zaman.

    FYTHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hata olduğunu biliyorum. Adam hatalı işlem yaptım diye engelleyip mesaja cevap vermeyecek ee adamın suçu yok mu olacak
    Hocam ben ev sahibiyim unuttum kapıyı açık bıraktım giren hırsız hiç mi suçlu değil? Bu ne saçma bir düşünce?
    Umarım size de kimse yanlış bir gönderim yapmaz sanırım sizde onun gibi düşünüyorsunuz.


    Mewsajınız için teşekkürler önemli olan miktar değil dediğim gibi gözden 10K çok mecburi kalırsam 20K çıkardım.
    Konu şu an gurur meselesi.


    Karakol ve savcılık öyle demedi
    Hata olduğunun farkındayım " Güveni kötüye kullanmaktan " ifade verip karşı kişiyide ifadeye çağırarak çözüleceği bilgisini verdi karakoldaki arkadaşlar.
    O yüzden siz öyle bildiğiniz doğruları doğru sanmayın.
    Miktara çok takılmayın. Bu insanlar 195 alıp bunu yapa yapa kimse şikayet etmeye etmeye zaten rahatlar.
    Hakkını arayan yok ki es geçemem maalesef gereken hreşeyi yaptım karşıyı süründüreceğim.
  • 03-11-2023, 19:09:47
    #38
    ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Motorsikletimin kaskı çalınmıştı güvenlik kameralarında kimin çaldığı belli ama ben kayıtları göremedim bana göstermediler.. Bu arada polisle muhabbet ediyorum bana dediği şey
    Bazı durumlarda hakim seni suçlu buluyor neden kapını kilitlemedin güvenliği sağlamadın ... diye. Bir şey daha öğrenmiş oldum o zaman.
    Her hakim aynı kararı vermeyebiliyor o zaman hocam.
    Karşı komşumuzun da arabasının kapısı açıktı (tamamen açık) Dükkana girip gelecek çantasını çalıyorlar.
    Kişi yakalanıp 3 yıl 2 ay hapis cezası yedi.

    Yani kanunlar ne olursa olsun bazen çok farklılık gösterebiliyor adli durumlarda ifadenden dolayı olsun hareketinden kaynaklı olsun herşey çok renk değiştiriyor.
    Bunu bilmiş olalım
  • 03-11-2023, 19:14:46
    #39
    Peşine elbette düşün, hakkınızı alırsınız umarım ama bilmiyorum hocam. Dünya lanet bir yer. Ahmeti süründürsen mehmet çıkıyor. Mehmeti süründürsen bir başkası diye gidiyor.
    Sonu yok maalesef...
    İyi forumlar.
  • 03-11-2023, 21:10:46
    #40
    FYTHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her hakim aynı kararı vermeyebiliyor o zaman hocam.
    Karşı komşumuzun da arabasının kapısı açıktı (tamamen açık) Dükkana girip gelecek çantasını çalıyorlar.
    Kişi yakalanıp 3 yıl 2 ay hapis cezası yedi.

    Yani kanunlar ne olursa olsun bazen çok farklılık gösterebiliyor adli durumlarda ifadenden dolayı olsun hareketinden kaynaklı olsun herşey çok renk değiştiriyor.
    Bunu bilmiş olalım
    FYTHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hata olduğunu biliyorum. Adam hatalı işlem yaptım diye engelleyip mesaja cevap vermeyecek ee adamın suçu yok mu olacak
    Hocam ben ev sahibiyim unuttum kapıyı açık bıraktım giren hırsız hiç mi suçlu değil? Bu ne saçma bir düşünce?
    Umarım size de kimse yanlış bir gönderim yapmaz sanırım sizde onun gibi düşünüyorsunuz.


    Mewsajınız için teşekkürler önemli olan miktar değil dediğim gibi gözden 10K çok mecburi kalırsam 20K çıkardım.
    Konu şu an gurur meselesi.


    Karakol ve savcılık öyle demedi
    Hata olduğunun farkındayım " Güveni kötüye kullanmaktan " ifade verip karşı kişiyide ifadeye çağırarak çözüleceği bilgisini verdi karakoldaki arkadaşlar.
    O yüzden siz öyle bildiğiniz doğruları doğru sanmayın.
    Miktara çok takılmayın. Bu insanlar 195 alıp bunu yapa yapa kimse şikayet etmeye etmeye zaten rahatlar.
    Hakkını arayan yok ki es geçemem maalesef gereken hreşeyi yaptım karşıyı süründüreceğim.
    FYTHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her hakim aynı kararı vermeyebiliyor o zaman hocam.
    Karşı komşumuzun da arabasının kapısı açıktı (tamamen açık) Dükkana girip gelecek çantasını çalıyorlar.
    Kişi yakalanıp 3 yıl 2 ay hapis cezası yedi.

    Yani kanunlar ne olursa olsun bazen çok farklılık gösterebiliyor adli durumlarda ifadenden dolayı olsun hareketinden kaynaklı olsun herşey çok renk değiştiriyor.
    Bunu bilmiş olalım
    Hocam öyle bir yazıyorsunuz ki sanki hesabınıza girip çekmiş yada bir şey satıp ürünü göndermemiş gibi.
    Ayrıca ifadeye gitse bile kendini haklı çıkarabilir.
    Bana borcu vardı onu gönderdi der. Bu iban böyle kafadan sallanacak bir şey değil ki. Yanlış gönderdiyse benim ibanımı nasıl buldu der.
    Birde avukata verip dava sonunda mahkeme masrafları ve avukat ücreti size kalırsa şaşırmayın
  • 03-11-2023, 21:29:29
    #41
    Kişiliğin Diriliş Vakti
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam öyle bir yazıyorsunuz ki sanki hesabınıza girip çekmiş yada bir şey satıp ürünü göndermemiş gibi.
    Ayrıca ifadeye gitse bile kendini haklı çıkarabilir.
    Bana borcu vardı onu gönderdi der. Bu iban böyle kafadan sallanacak bir şey değil ki. Yanlış gönderdiyse benim ibanımı nasıl buldu der.
    Birde avukata verip dava sonunda mahkeme masrafları ve avukat ücreti size kalırsa şaşırmayın
    Konu sahibi ilk mesajında, karşılaştığı durum hakkında neler yapabileceğini forum üyelerine sormuş ama sonrasında herkese kendinden emin ve benliğini doyuracak şekilde cevaplar yazmaya başlamış. Bence bu çok antipatik bir hareket. Bir kişinin zamanı bu kadar kıymetsiz olmamalı diye düşünüyorum.
  • 03-11-2023, 21:31:45
    #42
    mikbalavseren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu sahibi ilk mesajında, karşılaştığı durum hakkında neler yapabileceğini forum üyelerine sormuş ama sonrasında herkese kendinden emin ve benliğini doyuracak şekilde cevaplar yazmaya başlamış. Bence bu çok antipatik bir hareket. Bir kişinin zamanı bu kadar kıymetsiz olmamalı diye düşünüyorum.
    Tabii kendi kararı. Ama burada yazanlar da kötülüğüne yazmıyor. Meblağ çok büyük değil. Ortada ciddi bir art niyet de göremedim. Ben şahsen bu kadar para için değil karakola gitmek buraya bile yazmazdım.
  • 03-11-2023, 21:38:18
    #43
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam öyle bir yazıyorsunuz ki sanki hesabınıza girip çekmiş yada bir şey satıp ürünü göndermemiş gibi.
    Ayrıca ifadeye gitse bile kendini haklı çıkarabilir.
    Bana borcu vardı onu gönderdi der. Bu iban böyle kafadan sallanacak bir şey değil ki. Yanlış gönderdiyse benim ibanımı nasıl buldu der.
    Birde avukata verip dava sonunda mahkeme masrafları ve avukat ücreti size kalırsa şaşırmayın
    Mesajların içinden seçe seçe konuşmayın.
    Konuyu okuyun yorum yazın.
    Karakoldaki arkadaşlar whatsapp mesajlarını gördüğünü beni engellediğini dair ekran görüntülerini gördü.
    Şu adamı haklı çıkaranlara akıl sır erdiremiyorum.
    Kimse ksuura bakmasın ama yanlış yapılan bir işlemden sonra rica ile tekrar iade istediğim halde engellediyse bunu savunanların bir dönüp bakması gerek yazdığı mesaja
    Bana hiç bir masraf çıkmaz çıkarsada sizler gibi vurdum duymaz olmam. Süründüreceğim süründürün de. Oldu ya alsın üstüne yatsın paranın. Son göndermeden 1 saat öncesinde zaten ödeme atmışım 2. attığımda hata ile olduğunu anında yazmışım bunu göre göre cumadayım çıkayım halledicem deyip engelliyor ve bu durumda hala haklı oluyorsa zaten çok fazla üstelemeyeceğimi bilirim.


    mikbalavseren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu sahibi ilk mesajında, karşılaştığı durum hakkında neler yapabileceğini forum üyelerine sormuş ama sonrasında herkese kendinden emin ve benliğini doyuracak şekilde cevaplar yazmaya başlamış. Bence bu çok antipatik bir hareket. Bir kişinin zamanı bu kadar kıymetsiz olmamalı diye düşünüyorum.
    Hocam cevap yazdığım arkadşlar özellikle " suç sizde " haklı çıkan o kişi olur " vs gibisinden yazanlardır. Ben neler yapılabileceğini sormuşken saçam sapan mesajlara tabiki de net şekilde cevap yazacağım.
    10 lira 20 lira için uğraşmaya uğraşmaya zaten bu tür kişiler bu duruma geldi.
    KISACASI,
    Hiç kimse hırsızı savunamaz.


    Gerekli şekilde yardımı savcılıkta ve karakolda aldım. Ödemeyi alacağımı ve kişininde sürüneceğinden emin olduğum için artık fikir almama gerek yok.
  • 03-11-2023, 21:51:11
    #44
    FYTHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesajların içinden seçe seçe konuşmayın.
    Konuyu okuyun yorum yazın.
    Karakoldaki arkadaşlar whatsapp mesajlarını gördüğünü beni engellediğini dair ekran görüntülerini gördü.
    Şu adamı haklı çıkaranlara akıl sır erdiremiyorum.
    Kimse ksuura bakmasın ama yanlış yapılan bir işlemden sonra rica ile tekrar iade istediğim halde engellediyse bunu savunanların bir dönüp bakması gerek yazdığı mesaja
    Bana hiç bir masraf çıkmaz çıkarsada sizler gibi vurdum duymaz olmam. Süründüreceğim süründürün de. Oldu ya alsın üstüne yatsın paranın. Son göndermeden 1 saat öncesinde zaten ödeme atmışım 2. attığımda hata ile olduğunu anında yazmışım bunu göre göre cumadayım çıkayım halledicem deyip engelliyor ve bu durumda hala haklı oluyorsa zaten çok fazla üstelemeyeceğimi bilirim.



    Hocam cevap yazdığım arkadşlar özellikle " suç sizde " haklı çıkan o kişi olur " vs gibisinden yazanlardır. Ben neler yapılabileceğini sormuşken saçam sapan mesajlara tabiki de net şekilde cevap yazacağım.
    10 lira 20 lira için uğraşmaya uğraşmaya zaten bu tür kişiler bu duruma geldi.
    KISACASI,
    Hiç kimse hırsızı savunamaz.


    Gerekli şekilde yardımı savcılıkta ve karakolda aldım. Ödemeyi alacağımı ve kişininde sürüneceğinden emin olduğum için artık fikir almama gerek yok.
    Savunulduğu falan yok. Ben hukuki şartlardan bahsettim. Her verilen ifade ve açılan dava lehinize sonuçlanacak diye bir kaide yok, örneklerini gördüğümüz için yazdım.
    Neyse artık yazmayacağım. R10 sunucusunun harcayağı elektrik 190 ı geçmiştir.